.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه حزب اعتدال و توسعه بمناسبت 13 آبان

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت بزرگداشت روز سيزدهم آبان بيانيه‌اي صادر كرد.

در اين بيانيه آمده است: تاريخ مبارزات ملت بزرگ ايران، همواره براي فرزندان اين مرز و بوم افتخار آميز و براي جهانيان تحسين برانگيز بوده است. صرف نظر از اين كه روزها و سال‌ها به خودي خود، تنها بخشي از ظرف زمان هستند، اما برخي روزها به اعتبار حوادثي كه در بر مي‌گيرند، فراتر از زمان، در يادها ماندگار مي‌شوند.

اين بيانيه مي‌افزايد: در اين ميان آنچه سيزدهم آبان در ذهن‌ها ترسيم مي‌كند، نه يك رويداد تاريخي بلكه آميزه‌اي از وقايع تأثيرگذار انقلاب اسلامي است. سال 42 در چنين روزي بود كه با آغاز مبارزات بنيانگذار كبير انقلاب، رژيم پهلوي امام خميني(ره) را به تركيه تبعيد كرد تا به زعم خويش، مبارزان انقلابي را از كانون رهبري خود دور نگه دارد، اما چه ساده‌انگارانه از درك واقعيت و عمق ارتباط روحانيت با مردم غافل بود!

در ادامه اين بيانيه آمده است: پانزده سال بعد در همين روز، دانش آموزان تهراني به همراه دانشجويان و ديگر اقشار مردم به فرمان امام خود در اعتراض به سياست‌هاي رژيم در دانشگاه تهران اجتماع كردند تا با تيراندازي مزدوران رژيم و شهادت ده‌ها تن از فرزندان انقلاب، دومين سيزده آبان تاريخ‌ساز ايران اسلامي شكل گيرد. اميد كه در سال نوآوري و شكوفايي، شاهد دستاوردهاي علمي و پيشرفت روز افزون دانشجويان و دانش آموزان كشور عزيزمان باشيم.

اين بيانيه ادامه مي‌دهد: اما سال 1358 تأثيرگذارترين سيزدهم آبان تاريخ انقلاب ورق خورد. تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان انقلابي، بي‌شك نقش مهمي چه در معادلات بين‌المللي و چه در موازنه قدرت در روابط ايران و ايالات متحده آمريكا داشت. در اين روز، فرياد ملت ايران، رساتر از هر زمان ديگري به گوش سردمداران كاخ سفيد رسيد؛ آري سيزده آبان خود يك تاريخ است.

حزب اعتدال و توسعه در پايان اين بيانيه ضمن گرامي داشت اين روز بزرگ و تأكيد بر شركت همه اركان حزب در مراسم سيزدهم آبان ملت بزرگوار و فهيم ايران اسلامي را به شركت در اين مراسم دعوت كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.